Ремонт японських та китайських скутерів у Львові.

Jog’і завжди були відомі своїми “злими” двигунами, і недарма до них приклеїлося вираз “злий Jog”. Не став винятком і цей апаратик. Але про все по-порядку.

Почнемо з двигуна: Мотор у нього не підкачав. Є 2 мінуси – не налаштований карбюратор (трохи захлинається на старті) і набагато більш істотний мінус – це задушений комутатор ( “мізки”) – але на жаль, всі виробники скутерів пішли саме таким шляхом – все свіжі скутера бігають спочатку не більше 55- 65 км / год. Винен в цьому комутатор, електронний блок, який відповідає за запалення, ось в ньому то і прописуються максимальні оберти двигуна. Робиться це на догоду продовження моторесурсу …. ну і ессно нашої з вами безпеки – мовляв не можна на такому апаратик їздити швидше 60 … Проблема ця лікується – купівлею спортивного комутатора (35 $ -70 $ в залежності від моделі мопеда)Як я вже говорив – на скуті не була налаштований карбюратор – і тому деякий провал на старті можна зрозуміти.
Варіатор

Все відмінно – лише трохи дратує свистячий звук – але це відноситься швидше до особливостей саме Jog’ів.
Гальма

Передній дисковий, на плаваючою скобі. Зусилля цілком достатньо для ефективного гальмування (якщо асфальт сухий, то і stoppi можна зробити). Колодки на ньому були досить свіжі, а диск і взагалі без претензій – видно на апараті їздили зовсім трохи 🙂

Заднє гальмо – барабанний, але нарікань не викликав – торомзіт навіть на мокрому асфальті супер, а в час зриву колеса в юз – цілком передбачуваний.
Підвіска

Предняя вилка – телескопічна. Причому з дуже солідним діаметром – більше ніж на Honda Dio ZX. Що виявилося трохи несподівано, так це те що я її жодного разу не пробив, хоча декілька раз потрапляв в  серйозні ями. Вилка працює дуже приємно і м’яко – гідравліка.

Ззаду стоїть класика – моноаммортизатор, але який ….. з компенсаторним бачком 🙂 Такого на штатних японців я не бачив ще. Тобто на японця можна такий поставити – тюнінгований. І коштує це зазвичай від 150 $ а тут – заводська комплектація. Задня підвіска мене дуже порадувала – ні разу не пробила, всі нерівності дороги ковтає … Втім іноді мені здавалося що можна було б і помягче – але … це всеж швидше гоночний апарат – і там потрібна зазвичай якраз досить жетскую підвіска. Що ще приємно – підвіска досить висока – дрібні бордюри – не перешкода.
Ергономіка

Я відразу скажу – я звик до довгого сидіння …. так щоб можна було сісти і витягнути ноги. Я свого часу і вибрав собі Dio, тому як на Jog’ах і Sepia’ях – сидіння одномісні. Цей Jog теж одномісний (тобто пасажира звичайно можна підвезти, але не більше того, але сидіння у нього велике – воно трохи менша ніж у Honda Dio ZX (з якої я в основному і порівнюю цей апарат). Так що, я цілком непогано себе почував на цьому скутері.

Приладова панель, тепер зовсім приємною стала – немає цього страшного спідометра, тепер все як на спортивній машині – чітко, різко. Рівень палива майже не бреше.

Не дуже зручним мені здалося включення поворотника – треба зрушувати перемикач, зручніше важелем. Вимкнення поворотника – стандартно – центральною кнопкою на перемикачі.
Фари

Перша – класична, майже прямокутна – в рульовій колонці – ближній / дальній. Той апарат на якому я їздив, мабуть вночі не експлуатувався – тому як на ньому фара світила кудись в небо, довелося її трохи настроїти (це легко – внизу голови є гвинт – його відкрутити, налаштувати фару). Друга фара це габарит, тобто він завжди світиться і не надто яскраво. За умови що все нові моделі завжди світять, як мінімум ближнім світлом – зайвий габаритний вогонь … швидше це просто для краси. Але виглядає приємно.
Керованість

У Jog‘ів база коротка, підвіска висока. У повороти він просто угвинчується, ти тільки нахиляєшся, а решту він робить сам. Є невелика особливість – у нього вісь кріплення переднього колеса йде не торця вилки, а збоку – через це в крутих поворотах він трохи підламується – тобто чим крутіше поворот, тим сильніше він сам повертає (такий же ефект, тільки куди сильніший є на всіх маятникових качанах).

За рахунок короткої бази цей скутер володіє приголомшливою маневреністю. На ньому дуже легко гатити по пробкам.

Інтернет-магазин motolviv.com.ua пропонує Вам мототехніку з безкоштовною доставкою в будь-яку точку України.
Підберемо для Вас скутер на будь-який бюджет

По всіх питаннях доставки, покупки, вибору, додатковою технічною інформацією, а також будь якою консультацією чи допомогою дзвоніть по номеру телефону 0978747869